Kontakt

🏢 Event Sklep
📍 Krakowska 511, 32-015 Targowisko
🕓 Godziny otwarcia: pon.–pt. 8:00–16:00

📞 Telefon: +48 531 833 256
📧 E-mail: biuro@eventserwis.com

Producenci
Promocje
LD Systems MAUI 44 G2 W - Profesjonalny System PA w Eleganckiej Białej Odsłonie
LD Systems MAUI 44 G2 W - Profesjonalny System PA w Eleganckiej Białej Odsłonie

9 999,00 zł

Cena regularna: 11 499,00 zł

szt.
LD Systems MAUI 44 G2 - Profesjonalny System PA
LD Systems MAUI 44 G2 - Profesjonalny System PA

9 599,00 zł

Cena regularna: 11 299,00 zł

szt.
ADJ Vizi Beam RX2 – Profesjonalna głowica ruchoma
ADJ Vizi Beam RX2 – Profesjonalna głowica ruchoma

3 049,00 zł

Cena regularna: 3 399,00 zł

szt.
Eliminator Stryker Max – LED Beam / Wash / Strobe 3 w 1 | Głowa Ruchoma DMX
Eliminator Stryker Max – LED Beam / Wash / Strobe 3 w 1 | Głowa Ruchoma DMX

2 199,00 zł

Cena regularna: 2 399,00 zł

szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO www.EventSklep.pl


SPIS TREŚCI

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  2. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM

  3. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY

  4. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT

  5. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU

  6. REKLAMACJA PRODUKTU

  7. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

  8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 R.)

  9. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

  10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  11. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Sklep Internetowy www.eventsklep.pl dba o prawa konsumenta. Konsument nie może zrzec się praw przyznanych mu w Ustawie o Prawach Konsumenta. Postanowienia umów mniej korzystne dla konsumenta niż postanowienia tej ustawy są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy ustawy. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.


1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep Internetowy dostępny pod adresem www.eventsklep.pl prowadzony jest przez Daniel Rajca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą EVENT SERWIS (adres miejsca prowadzenia działalności i adres do doręczeń: Targowisko 511, 32-015 Kłaj), NIP: 683-194-07-43, REGON: 122833607, adres poczty elektronicznej: biuro@eventserwis.com.

  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego (z wyjątkiem pkt 9 Regulaminu, kierowanego wyłącznie do przedsiębiorców).

  3. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją niniejszego Regulaminu jest Usługodawca. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z polityką prywatności opublikowaną w Sklepie Internetowym. Podanie danych jest dobrowolne. Każdej osobie przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich poprawiania i aktualizacji.

  4. Definicje:
    DZIEŃ ROBOCZY – poniedziałek–piątek z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
    FORMULARZ REJESTRACJI – formularz umożliwiający utworzenie Konta.
    FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna umożliwiająca złożenie Zamówienia oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży (w tym sposobu dostawy i płatności).
    KLIENT – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
    KODEKS CYWILNY – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).
    KONTO – Usługa Elektroniczna: zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy oznaczony loginem i hasłem, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy oraz informacje o Zamówieniach.
    NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna: cykliczna dystrybucja informacji handlowych drogą e-mail.
    PRODUKT – rzecz ruchoma dostępna w Sklepie Internetowym będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży.
    REGULAMIN – niniejszy dokument.
    SKLEP INTERNETOWY – sklep Usługodawcy dostępny pod adresem: www.eventsklep.pl.
    SPRZEDAWCA/USŁUGODAWCA – EVENT SERWIS Daniel Rajca (adres: Targowisko 511, 32-015 Kłaj), NIP: 6831940743, REGON: 122833607, e-mail: biuro@eventserwis.com.
    UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
    USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy.
    USŁUGOBIORCA – podmiot korzystający lub zamierzający korzystać z Usługi Elektronicznej.
    USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).
    ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży, określające m.in. Produkty oraz sposób dostawy i płatności.


2. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM

  1. W Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Konto, Formularz Zamówienia oraz Newsletter.

  2. Konto. Założenie Konta wymaga: (1) wypełnienia Formularza Rejestracji, (2) kliknięcia „Zarejestruj się”, (3) potwierdzenia rejestracji poprzez link aktywacyjny wysłany na e-mail. Usługa jest nieodpłatna i świadczona przez czas nieoznaczony. Usługobiorca może w każdej chwili usunąć Konto, wysyłając żądanie na biuro@eventserwis.com lub pisemnie na adres: Targowisko 511, 32-015 Kłaj.

  3. Formularz Zamówienia. Korzystanie rozpoczyna się z chwilą dodania pierwszego Produktu do koszyka i kończy się po złożeniu Zamówienia (kliknięciu „Potwierdzam zakup”) lub wcześniejszym przerwaniu.

  4. Newsletter. Zapis na Newsletter możliwy przez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa podczas składania Zamówienia. Rezygnacja możliwa w każdej chwili poprzez kontakt na biuro@eventserwis.com lub pisemnie.

  5. Wymagania techniczne: urządzenie z Internetem, aktywna poczta e‑mail, przeglądarka internetowa (Firefox 17+, IE 10+, Opera 12+, Chrome 23+, Safari 5+), zalecana rozdzielczość min. 1024×768, włączona obsługa Cookies i JavaScript.

  6. Usługobiorca ma obowiązek korzystać ze Sklepu zgodnie z prawem i dobrymi obyczajami, podawać dane zgodne ze stanem faktycznym, nie dostarczać treści bezprawnych.

  7. Reklamacje dotyczące Usług Elektronicznych można składać:
    • pisemnie: Targowisko 511, 32‑015 Kłaj
    • e‑mail: biuro@eventserwis.com
    Zaleca się podanie: opisu nieprawidłowości i daty, żądania oraz danych kontaktowych. Sprzedawca odpowiada nie później niż w 14 dni kalendarzowych.


3. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży następuje po złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówienia.

  2. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatki) i wyrażone są w złotych polskich. O łącznej cenie oraz kosztach dostawy (i ewentualnych innych kosztach) Klient informowany jest w toku składania Zamówienia, w tym w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.

  3. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie i przyjęcie do realizacji – poprzez wysłanie wiadomości e‑mail zawierającej co najmniej potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży.


4. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT

  1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
    a) Płatności online za pośrednictwem operatorów płatności:
    Autopay S.A. (dawniej Blue Media S.A.) – ul. Powstańców Warszawy 6, 81‑718 Sopot, KRS 0000320590, NIP 5851351185. Dostępne metody obejmują m.in.: szybkie przelewy online (pay‑by‑link), BLIK, karty płatnicze Visa i Mastercard, a także portfele cyfrowe (np. Google Pay, Apple Pay) – zgodnie z aktualnie prezentowanymi metodami w koszyku.
    Przelewy24
    InPost Pay i PayPo. Dostępne metody obejmują m.in.: szybkie przelewy online (pay‑by‑link), BLIK, karty płatnicze Visa i Mastercard, oraz portfele cyfrowe (np. Google Pay, Apple Pay) – zgodnie z aktualnie prezentowanymi metodami w koszyku.
    b) Przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy:
    • Bank: Santander
    • Numer rachunku: 51 1090 1838 0000 0001 2106 0284
    (w tytule przelewu prosimy podać numer Zamówienia).
    c) Płatność gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie Sprzedawcy.
    d) Płatność za pobraniem – gotówką u kuriera DPD przy odbiorze przesyłki.
    e) System ratalny/finansowanie – jeżeli opcja jest dostępna w koszyku, płatność może odbyć się w całości lub części ze środków pochodzących z kredytu udzielonego przez współpracujące instytucje finansujące (szczegóły i dostępność prezentowane są w koszyku przy wyborze płatności). eRaty Santander Consumer Bank S.A. i-Leasing, i-Raty, mBank mRaty, Raty online Alior Bank, Credit Agricole.

  2. Termin płatności:
    • dla płatności online (Autopay) oraz przelewu tradycyjnego – w terminie 7 dni kalendarzowych od zawarcia Umowy Sprzedaży;
    • dla płatności przy odbiorze osobistym lub za pobraniem – przy odbiorze.


5. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU

  1. Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

  2. Dostawa do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy wskazywane są w Sklepie (zakładka „Czas i koszty dostawy”) oraz w trakcie składania Zamówienia.

  3. Odbiór osobisty Produktu jest bezpłatny.

  4. Dostępne sposoby dostawy/odbioru:
    Przesyłka kurierska DPD
    Przesyłka kurierska DPD – pobranie
    Przesyłka paletowa (dla produktów wymagających transportu na palecie)
    Przesyłka do Paczkomatów InPost
    Odbiór osobisty: Targowisko 511, 32‑015 Kłaj – pon.–pt. 9:00–17:00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych).

  5. Termin dostawy do Klienta wynosi do 5 Dni Roboczych, chyba że w opisie Produktu lub w koszyku podano krótszy termin. W przypadku zamówienia produktów o różnych terminach dostawy, terminem jest najdłuższy z podanych (nie dłużej niż 5 Dni Roboczych). Początek biegu terminu:
    • płatność przelewem/online/kartą – od dnia uznania rachunku lub potwierdzenia przez operatora płatności,
    • pobranie – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

  6. Gotowość do odbioru osobistego – do 3 Dni Roboczych (chyba że podano krótszy termin). Sprzedawca poinformuje Klienta o gotowości Produktu do odbioru.


6. REKLAMACJA PRODUKTU

  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Produkt bez wad. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy określone są w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w Kodeksie cywilnym.

  2. Szczegółowe informacje o reklamacjach i zwrotach znajdują się w zakładce „Reklamacje i zwroty”.

  3. Reklamację można złożyć:
    • pisemnie: Targowisko 511, 32‑015 Kłaj
    • e‑mail: biuro@eventserwis.com
    Zaleca się podanie: opisu wady i daty, żądanego sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności/obniżenia ceny/odstąpienia od umowy oraz danych kontaktowych.

  4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, najpóźniej w 14 dni kalendarzowych od jej otrzymania.

  5. Klient wykonujący uprawnienia z tytułu rękojmi jest obowiązany – na koszt Sprzedawcy – dostarczyć Produkt wadliwy na adres: Krakowska 511, 32‑015 Targowisko (jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób montażu jest to nadmiernie utrudnione – udostępnić Produkt w miejscu, w którym się znajduje).


7. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

Szczegółowe informacje dostępne są m.in. u powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, w Inspekcji Handlowej oraz na stronach UOKiK: www.uokik.gov.pl. Konsument może skorzystać z mediacji przy Wojewódzkich Inspektoratach IH, ze stałego polubownego sądu konsumenckiego oraz z bezpłatnej infolinii konsumenckiej 800 007 707. Platforma ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr.


8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (DOT. UMÓW ZAWARTYCH OD 25.12.2014 R.)

  1. Konsument może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny i bez kosztów (z wyjątkami wskazanymi poniżej).

  2. Oświadczenie można złożyć:
    • pisemnie: Targowisko 511, 32‑015 Kłaj
    • e‑mail: biuro@eventserwis.com

  3. Bieg terminu:
    • umowa sprzedaży rzeczy – od objęcia produktu w posiadanie przez konsumenta (w przypadku wielu produktów – od objęcia ostatniego),
    • inne umowy – od dnia zawarcia.

  4. Skutki odstąpienia: umowę uważa się za niezawartą; Sprzedawca zwraca wszystkie płatności (w tym koszt najtańszej zwykłej dostawy) niezwłocznie, nie później niż w 14 dni od otrzymania oświadczenia; może wstrzymać się ze zwrotem do chwili otrzymania rzeczy lub dowodu jej odesłania.

  5. Konsument odsyła Produkt niezwłocznie, nie później niż w 14 dni od dnia odstąpienia – na adres: Targowisko 511, 32‑015 Kłaj.

  6. Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości produktu wynikające z korzystania w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.

  7. Możliwe koszty po stronie konsumenta:
    • różnica kosztu dostawy – jeśli wybrano sposób droższy niż najtańszy zwykły dostępny w Sklepie,
    • bezpośrednie koszty zwrotu produktu.

  8. Prawo odstąpienia nie przysługuje m.in. w przypadkach wskazanych w art. 38 Ustawy o Prawach Konsumenta, w szczególności: świadczenia usług w pełni wykonanych za zgodą konsumenta, produktów na zamówienie, produktów zapieczętowanych z przyczyn higienicznych po otwarciu, treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku – po rozpoczęciu spełniania świadczenia za zgodą konsumenta, itp.


9. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

  1. Niniejszy punkt dotyczy wyłącznie Klientów/Usługobiorców niebędących konsumentami.

  2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni od jej zawarcia – bez podania przyczyny.

  3. Sprzedawca może ograniczyć dostępne sposoby płatności (w tym żądać przedpłaty) niezależnie od wybranej przez Klienta metody płatności.

  4. Z chwilą wydania produktu przewoźnikowi korzyści i ciężary oraz ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia przechodzą na Klienta niebędącego konsumentem. Klient zobowiązany jest zbadać przesyłkę i podjąć czynności niezbędne do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.

  5. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi wobec Klienta niebędącego konsumentem jest wyłączona w granicach dopuszczalnych przez prawo.

  6. Odpowiedzialność Sprzedawcy względem Klienta niebędącego konsumentem (bez względu na podstawę prawną) ograniczona jest do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu danej Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do 1 000 zł; Sprzedawca odpowiada tylko za typowe szkody przewidywalne i nie odpowiada za utracone korzyści.

  7. Wszelkie spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.


10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.

  2. Zmiana Regulaminu:
    • Usługodawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn (m.in. zmiana przepisów, sposobów płatności i dostaw).
    • W przypadku umów ciągłych (np. Konto) zmieniony regulamin wiąże po prawidłowym powiadomieniu i braku wypowiedzenia w terminie 14 dni.
    • Zmiany nie naruszają praw nabytych – nie dotyczą zamówień złożonych przed wejściem zmian w życie.

  3. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeks cywilny; ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawa o prawach konsumenta; oraz inne właściwe akty prawne.


11. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (ZAŁ. NR 2 DO USTAWY O PRAWACH KONSUMENTA)

Event Serwis
Targowisko 511
32‑015 Kłaj
biuro@eventserwis.com

Ja/My() niniejszym informuję/informujemy() o odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy()/umowy dostawy()/umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy()/o świadczenie następującej usługi():
..............................................................................

Data zawarcia umowy()/odbioru(): .............................................
Imię i nazwisko konsumenta(-ów): .............................................
Adres konsumenta(-ów): ..........................................................
Podpis konsumenta(-ów) (tylko wersja papierowa): .................................
Data: ................................

(*) Niepotrzebne skreślić.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
'
Sklep internetowy Shoper.pl